Strategie de marketing sau nu, show-ul difuzat de Pro TV “Sunt celebru, scoate-mă de aici” a trezit dezbateri în rândul românilor, în special pe reţelele de socializare, încă de la primele episoade difuzate: jungla nu este junglă, ci un studio de la Buftea, concurenţii nu trăiesc în sihăstrie, ci cot la cot cu o echipă de tehnicieni într-o tabără amenajată.
Cu toate acestea, două milioane de români se uită în medie, seară de seară, la formatul difuzat de postul din Pache. Ce este real şi ce nu în show, care a fost targetul de audienţă stabilit iniţail, câţi bani primesc pentru participarea la emisiune concurenţii, dar şi cât din show este live spune chiar Melanie Triebel, producător general Pro TV, într-un interviu acordat Gândul.
„Am prezis aceste lucruri încă de la început”, spune Melanie Triebel, producătorul general al Pro TV, întrebată despre controversele generate de show-ul prezentat de Cabral şi Bobonete din Africa de Sud, respectiv din Parcul Naţional Kruger. Prezentat din Africa cel puţin la nivel declarativ, pentru că asta fac cele două gazde ale emisiunii reamintind cu umor că se află departe de România natală. „Nimeni nu m-a crezut: „, rememorează producătoarea tv replicile pe care le-a auzit atunci când a vorbit despre noul format tv. „Am zâmbit în momentul în care a apărut pentru prima dată”, spune Triebel, din Africa. Din 16 februarie, ea se află acolo alături de o echipă internaţională de 200 de oameni, câţi sunt implicaţi în realizarea acestui show difuzat până în data de 8 martie, inclusiv, de televiziunea Pro.