Competitia cea mai importanta din Europa va fi numita Euroliga Turkish Airlines pentru un deceniu. Partnerii cauta sa consolideze, sa se bazeze pe colaborari inovatoare cum ar fi One Team.
O relaţie inovatoare, care a impulsionat vizibilitatea la nivel mondial a baschetului european de elită ca niciodată pana acum si care se va intensifica, ca urmare a anuntului de astazi de la Istanbul, in legatura cu continuarea parteneriatului unic de sponsorizare dintre Euroliga de Baschet si Turkish Airlines pentru inca 7 sezoane pana in 2020.
Noul acord, una dintre cele mai mari oferte de sponsorizare din istoria baschetului, înseamnă că cea mai importanta competitie de baschet din Europa va fi cunoscuta sub numele de Euroliga Turkish Airlines pentru un întreg deceniu de la începutul parteneriatului în 2010.
În primii lor trei ani împreună, Euroliga de Baschet şi Turkish Airlines au mers dincolo de acordul de sponsorizare pentru a construi o colaborare a cărei inovaţii variaza de la promotii media premiate, la producţii de filme documentare şi transmisiuni live ale meciurilor in timpul zborurilor.
O piesa importanta in dezvoltarea rapida a relatiei a fost adaugata in 2012,cand Turkish Airlines a devenit partener fondator al programului de responsabilitate socială al Euroligii de Baschet, One Team, program incununat de laude in cadrul industriei sportive si de caritate, datorita utilizarii sportului pentru a imputernici comunitatile dezavantajate in orase de la Londra pana la Beijing, si peste tot intre.Top of Form
’’ În primul rând, permiteţi-mi să mulţumesc companiei Turkish Airlines ca este mereu cu un pas inainte si se dovedeste a fi partenerul implicat in totalitate de care aveam nevoie, ajutand imbunatatirea acestui sport in afara terenului, la fel de mult cum o fac baschetbalistii profesionisti in teren, in ultima suta de ani.” a declarat la istanbul Jordi Bertomeu, preşedintele şi CEO-ul Euroligii de Baschet. „Noul nostru acord vă asigură că nu doar relaţia dintre Euroliga de Baschet si Turkish Airlines se va consolida si se va imbunatati, dar ca impreuna putem oferi cluburilor noastre care muncesc din greu si fanilor nostri devotati competita de elita pe care o merita.”
’’ Consolidarea cooperării corporative iniţiata în 2010 cu Euroliga de Baschet, evenimentul de top din baschetul European, şi una dintre cele mai populare organizaţii de baschet din lume, este un pas strategic în sporirea prestigiului şi notorietatii brandului Turkish Airlines la nivel global. Construirea unui brand atractiv al companiei Turkish Airlines in întreaga lume este unul din rezultatele scontate pe masura ce compania isi mentine telul de a excela in industria aviatica internationala. Este o mare valoare în acest tip de sponsorizare iar Turkish Airlines creşte conştientizarea de brand în rândul publicului ţintă. Acest lucru şi parteneriatele similare ofera oportunitatea de a dezvolta un alt tip de comunicare cu un publicul la nivel global, păstrând vie excelenţa brandului cu consumatorii, nu numai în Turcia, ci în întreaga lume.” a declarat Presedintele Consiliului Turkish Airlines Hamdi Topçu în discursul său.
Două dintre componentele sale caracteristice ilustrează modul cum parteneriatul dintre Euroliga de Baschetball si Turkish Airlines a adus deja baschetul de elita de pe continent la noi audienţe în moduri inovatoare. Eye of the Fan, o multi-platformă pentru social media,iniţiata de Turkish Airlines, a castigat premii din industria de marketing pentru abordarea sa revolutionara si creativa prin care ofera publicului Turkish Airlines-Euroliga de Baschet o experienta non stop in spatele scenei,la domiciliu, la Final Four. Cele patru-parti ale filmului documentar ‚’’Capitalele Baschetului’’, un proiect de marcă produs in parteneriat intre Turkish Airlines si ESPN, liderul sportiv media la nivel global, a atins o audienţă de peste 160 de milioane de locuinte din Europa, Orientul Mijlociu şi Asia şi a avut ca protagonisti fani din Berlin, Madrid, Atena şi Istanbul, care spun povestea pasiunii pentru baschet în oraşele lor.
Printre alte iniţiative urmarite împreună cu Euroliga de Baschet, Turkish Airlines a fost, de asemenea, o forţă motrice în aducerea Zonelor pentru Fani, in locatii iconice cum ar fi Trafalgar Square din Londra,pe toata durata weekendului, care duc ’’ Final Four’’ dincolo de arena de joc în centrele comerciale şi turistice din oraşele gazdă ale evenimentului.
’’Pentru Euroliga de Baschet, lucrul de zi cu zi cu Turkish Airlines a fost mult mai mult decât un parteneriat,” a declarat Dl. Bertomeu. „Colaboram mână-în-mână pentru a spori profilul de baschet European la nivel global şi pentru a le aduce beneficii comunităţilor de care depind atât Turkish Airlines, cat şi Euroliga de Baschet,pe care cautăm să le deservim mai bine. Nu as putea fi mai fericit de a avea Turkish Airlines drept un adevărat membru al familiei baschetului european, ceea ce face ca viitorul sportului nostru aici mai promiţător decât oricând. „
Despre Turkish Airlines:
Infiintata in anul 1933 cu o flota de doar cinci aeronave, Turkish Airlines, membra Star Alliance, este astazi o companie aeriana de patru stele, cu o flota de 232 aeronave ( de pasageri si cargo) si care zboara spre 237 de orase din jurul lumii, cuprinzand 41 de destinatii domestice si 196 de destinatii internationale. Fiind una dintre companiile aeriene cu cea mai rapida crestere, a primit mai multe premii ‘’Alegerea Pasagerului’’ din partea gruparii care ierarhizeaza parerile clientilor, Skytrax. Pe baza rezultatelor din 2013, Turkish Airlines a fost aleasa ‘’Cea mai buna Compani Aeriana din Europa’’ pentru al treilea an la rand si a continuat sa fie ‘’ Cea mai buna Companie Aeriana din Sudul Europei’’ pentru al cincilea an consecutiv. Avand desemnarea de ‘’Cel mai bun Serviciu de Catering la Bord pe Clasa Economica’’ in 2010 , companiei Turkish Airlines i s-a decernat si ‘’ Cel mai bun Serviciu de Catering pe Clasa Business’’ in cadrul editiei 2013 a Premiilor Aeriene Mondiale Skytrax.
Bottom of Form
Despre Euroliga de Baschet:
Un lider global în managementul sportiv, Euroliga de Baschet se bucură de cel de-al doilea deceniu de creştere economică susţinută,drept un organizator inovativ de competiţii şi evenimente de elită. Aceasta gestionează acum două concursuri de baschet de top de pe continent, Euroliga Turkish Airlines şi Cupa Euro, formate din mai mult de 50 de echipe din mai mult de 25 de ţări. Euroliga de Baschet conduce, de asemenea, Turneul International Nike pentru Juniori, care premiaza un tanar drept campion continental în fiecare primăvară. Prin intermediul Institutului Euroligii de Baschet şi Euroliga pentru Viata, compania promovează iniţiative educaţionale şi caritabile variand de la clinici de antrenament la concerte de binefacere care atrag vizitatori din întreaga lume.
Despre Star Alliance:
Reteaua Star Alliance a fost infiintata in 1977 ca prima alianta cu adevarat globala care sa ofere acces la nivel mondial, recunoastere si servicii fara cusur calatorului international. Acceptarea sa pe piata a fost recunoscuta prin numeroase premii, inclusiv Premiul de Lider de Transport pe Piata Aeriana Mondiala si Cea mai Buna Alianta a Companiilor Aeriene, atat din partea Business Traveler Magazine, cat si din partea Skytrax. Companiile aeriene care fac parte din alianta sunt: Adria Airways, Aegean Airlines, Air Canada, Air China , Air New Zealand, ANA, Asiana Airlines, Austrian, Avianca, Brussels Airlines, Copa Airlines, Croatia Airlines, EGYPTAIR, Ethiopian Airlines, EVA Air, LOT Polish Airlines, Lufthansa, Scandinavian Airlines, Shenzhen Airlines, Singapore Airlines, South African Airways, SWISS, TAM Airlines, TAP Portugal, Turkish Airlines, THAI, United si US Airways. Per ansamblu, reteaua Star Alliance ofera mai mult de 21.900 zboruri zilnice spre 1.328 aeroporturi din 195 de tari.