Dacă tot nu au putut fi bistriţenii nicicum mulţumiţi cu struţul ce li s-a dat pe tavă drept mascotă, se pare că mai marii oraşului au hotărât să lase frâiele marketingului în mâinile poporului. Cea mai bună ocazie pentru alegerea struţului a fost Toamna Bistriţeană, de la Heidenfeld.
Pe locul unde altădată se căutau vite bune de lapte, în acest weekend, municipalitatea a oferit bistriţenilor posibilitatea să vadă cum este să fi mascota oraşului.
Un panou mare cu un corp de struţ frumos colorat, dacă vă puteţi imagina aşa ceva, tronează lângă scena pe care fanfarele au urcat astăzi şi ieri. Se pare că vizitatorii veniţi la piaţă au considerat că a te pune în pielea struţului e o treabă prea riscantă, care ar aduce prea multe injurii, aşa că au lăsat panoul în pace, să stea liniştit la soare şi să asculte muzică.
Uite-aşa, nici măcar când vin la piaţă, bistriţenii nu au chef de mascote, iar struţul rămâne aşa cum îl ştim…colorat cum dă domnul dar frumos şi zâmbitor când e jucărie de pluş.