În plus, doamnele sunt factor decizional în 91% din achiziţiile de casele noi, 66% din PC-uri/dispozitive, 92% vacante, 80% asistenţă medicală, 65% maşini noi, 89% conturi bancare, 93% alimente iar 22% dintre acestea fac zilnic cel puţin o cumpărătură online.
La fel de interesant, 92% dintre doamne vor povesti despre ofertele pe care le găsesc altora.
Alte concluzii ale acestor studii recente arată că femeile procesează informaţiile comerciale şi iau decizii de cumpărare în mod diferit decât bărbaţii.
- 59% dintre femei se simt înşelate de către comercianţii; 66%, de către medici
- 74% se simt înşelate de specialiştii din domeniul auto; 84%, de către managerii de investiţii
- 91% dintre femei declară că agenţii de publicitate nu le înţeleg
- 50% spun că doresc mai multe alegeri verzi (prietenoase cu mediul)
• 37% acordă atenţie brandurilor angajate în domeniul protecţiei mediului, încălzirii globale etc.
- 25% dintre toate produsele din coşul de cumpărături al unei femei sunt ecologice
- 79% ar încerca un produs sau serviciu nou, 80% sunt loiale mărcii care le place
- 51% ar oferi unei companii o doua şansă dacă ar greşi o dată
• femeile singure devin o categorie mult mai influentă faţă de 10 ani în urmă; în 2018,rata femeilor între 25 şi 34 de ani care afirmă că nu sunt într-o relaţie prezintă o creştere semnificativă, de la 8% la 38%
Mai multe pe acest link https://www.qmagazine.ro/femeile-si-banii-analiza-unui-consultant-economic/