Echipajul avionului de realimentare îşi dădea întâlnire cu complicii săi la o anumită altitudine, ştiută numai de ei. Acolo se retrăgeau cu avionul undeva, pe un culoar de zbor lăturalnic, ferit de privirile curioşilor.
Transferul de kerosen se făceau exact ca la avioanele de vânătoare, printr-un furtun de culoare kaki, dotat cu pâlnie şi strecurătoare din plastic.
Kerosenul era descărcat de regulă într-un avion particular de mici dimensiuni, înmatriculat în Bulgaria. După ce se făcea transferul, ambele avioane dispăreau în ceaţă iar kerosenul furat era apoi vândut pe piaţa neagră.
Corpul de control al armatei a descoperit această reţea de traficanţi dintr-o greşeală. Un controlor de trafic tocmai efectua un control aerian de rutină, când a dat peste un avion care, după un zbor de şase ore, a aterizat cu plinul făcut.
sursa: timesnewroman.ro