72% dintre poliţele achiziţionate de clientele Gothaer sunt asigurări medicale pentru călătorii în străinătate (asigurări travel); Cu 77% mai mulţi bărbaţi decât femei încheie asigurări CASCO; Femeile care încheie poliţe de răspundere profesională sunt cu 101% mai multe decât bărbaţii; Cu 18% mai mulţi bărbaţi decât femei încheie asigurări online.
Martie s-a consacrat deja ca lună dedicată doamnelor (domnilor, ne pare rău, e realitatea), ceea ce ne-a stârnit curiozitatea şi ne-a determinat să analizăm ce preferinţe şi ce comportament au doamnele din portofoliul de clienţi Gothaer, pentru că le preţuim, le respectăm şi vrem să le vedem mereu mulţumite! De menţionat ar fi că portofoliul retail al Gothaer Asigurări Reasigurări este împărţit aproape egal între femei (49%) şi bărbaţi (51%), ceea ce ne dă de înţeles că produsele noastre răspund exigenţelor ambelor categorii de clienţi.
Revenind la interesele doamnelor legate de sfera asigurărilor, vedem cum ele sunt cele care au grijă ca vacanţele familiei să fie lipsite de griji, pentru că 72% dintre poliţele achiziţionate de clientele companiei noastre sunt asigurări medicale pentru călătorii în străinătate (asigurări travel). Nu neglijează însă nici siguranţa căminului lor, 23% dintre ele cumpărând asigurări pentru locuinţă – 13% PAD – poliţa de asigurare împotriva dezastrelor naturale şi 10% ”Casa Mea” – asigurarea facultativă a locuinţei de la Gothaer.
Mergând mai departe, la o comparaţie între doamne şi domni, clienţi ai Gothaer Asigurări Reasigurări, vedem principalele linii de asigurare faţă de care au atitudini diferite.
Asigurările auto (CASCO) – cum poate era de aşteptat, domnii au mai multă grijă de acest aspect, fiind cu 77% mai mulţi bărbaţi care încheie astfel de poliţe decât femei.
Răspundere profesională – dintr-un motiv pe care încă nu ni l-am putut explica (nici economic, nici sociologic sau psihologic), se pare că doamnele care încheie astfel de asigurări sunt cu 101% mai multe decât bărbaţii!
Asigurările de locuinţă – cu toate că sunt pe ”lista de cumpărături” a doamnelor, se pare că tot domnii sunt cei care au mai des grijă de acest aspect. Bărbaţii au încheiat cu 29% mai multe poliţe facultative de locuinţă şi cu 23% mai multe poliţe PAD decât femeile.
Nu ştim care dintre cele două categorii de clienţi petrec mai mult timp online, dar datele interne din portofoliul Gothaer relevă faptul că bărbaţii încheie cu 18% mai multe poliţe prin platforma online.gothaer.ro decât doamnele.
Dacă ne uităm însă la modalitatea de plată a primelor de asigurare, vedem că doamnele nu optează pentru plata poliţelor de asigurare în rate, întrucât 97% dintre ele achită poliţele într-o singură tranşă. Sigur, un argument ar fi şi faptul că în ”coşul lor de cumpărături” sunt multe asigurări medicale de călătorie în străinătate care se achită, de regulă, integral în momentul contractării.
Rezultatele de mai sus reies exclusiv din analiza portofoliului Gothaer Asigurări Reasigurări din perioada 1 ianuarie – 31 decembrie 2017 şi nu reflectă o imagine globală a pieţei de asigurări din România.
Indiferent de modul în care bărbaţii şi femeile înţeleg să se raporteze la asigurări, la Gothaer, toţi clienţii beneficiază de un tratament egal şi transparent, care asigură prevenţia împotriva oricărei forme de discriminare pe criterii de sex, vârstă, religie, rasă, categorie socială, naţionalitate etc.
Despre Gothaer Asigurări Reasigurări
Gothaer Asigurări Reasigurări îşi propune să fie prima opţiune a clienţilor săi, având standarde înalte în ceea ce priveşte calitatea produselor şi serviciilor oferite şi bazându-se totodată pe experienţa vastă şi pe sprijinul Grupului Gothaer. Gothaer este un asigurător în plină dezvoltare, cu peste 200 de angajaţi şi un volum de prime brute subscrise de 119 mil. lei. Produsele Gothaer sunt accesibile prin intermediul sediilor din Bucureşti şi din alte oraşe mari din România, prin intermediul partenerilor săi comerciali, precum şi online, pe www.gothaer.ro.
sursa:Gothaer Asigurări Reasigurări